Cart

אין מוצרים בסל הקניות.

חוגגים אירוע קטן ואינטימי, שמחה משפחתית או כנס עסקי? ביקב אלכסנדר הציורי מתמחים בהפקה מקצועית ומוקפדת של אירועים קטנים.

קבלו את כל הטיפים החשובים כדי לתכנן אירוע מושלם שישאיר לכם טעם של עוד. 

 אירוע ביקב אלכסנדר

 למה כדאי לשים לב כשמחפשים מקום לאירועים קטנים במרכז הארץ?

אם התחלתם לחפש מקום לאירוע שלכם, ייתכן מאוד שאתם מוצפים משלל האפשרויות, ולא יודעים איך לבחור את המקום הטוב ביותר עבורכם.

על מנת להקל עליכם במלאכת הבחירה, קבלו מספר נקודות שכדאי לשים אליהן לב:  

  • שימו לב לאווירה: קודם כל, רצוי מאוד לבחור במקום שיש לו אופי ייחודי, אווירה נעימה ונוף שהייתם רוצים ליהנות ממנו, שגם יופיע ברקע התמונות שיצולמו באירוע.
  • וודאו שהמיקום מתאים: מיקום טוב הוא כזה שלא רחוק מידיי ונוח לגישה עבורכם ובשביל מרבית האורחים, ומצד שני לא נמצא בלב העיר, הפקקים והרמזורים.
  • בחרו מקום שמותאם מבחינת גודלו להיקף האירוע: אין טעם לחגוג אירוע אינטימי באולם גדול, כי התחושה תהיה שהמקום ריק, ומצד שני כמובן שחשוב להימנע מהצטופפות.
  • בחרו במקום שנותן לכם ערך מוסף: בדקו מה מייחד את המיקום בו תבחרו לאירוע שלכם, על מנת שיהיה מלא באופי ויספק לכם חוויה משמעותית שתואמת את טעמכם האישי.
  • העדיפו מקום שיכול להתאים את תכנית האירוע להעדפות שלכם: העדיפו מקום שמאפשר לכם גמישות והתאמה אישית בבניית האירוע, על פני מקומות מקובעים שאינם מאפשרים בחירה.

6 סיבות טובות לחגוג את האירוע שלכם ביקב אלכסנדר

מתלבטים היכן תוכלו להפיק את האירוע המוצלח ביותר? הנה מספר סיבות טובות לבחור דווקא ביקב אלכסנדר:

1. כדי ליהנות מהיינות המשובחים ביותר:

יין ישמח לבב אנוש, ובהחלט מוסיף לאווירה בכל אירוע, כשאצלנו ביקב תוכלו ליהנות מיינות בוטיק איכותיים, שגרפו פרסים בתחרויות בינלאומיות וביקורות נלהבות של מבקרי יין מוערכים, כמו רוברט פרקר, ומוגשים במסעדות יוקרה בעלות כוכבי מישלן סביב העולם.

2. כדי לחגוג באוויר צח בחיק הנוף המרהיב:

יקב אלכסנדר ממוקם בינות למטעי פקאן מוריקים וכרמים ציוריים, באוויר הצח ובאווירה כפרית וקסומה, ממש כמו בטוסקנה.

 

3. כדי ליהנות מאירוע בטבע במרחק נגיעה בלבד מהמרכז:

מושב בית יצחק הכפרי בו נמצא יקב אלכסנדר נמצא בשרון, במרחק של חצי שעת נסיעה בלבד מתל אביב.

 

4. כדי שתוכלו לתבל את האירוע באיזו סדנא שתרצו:

באירועים שמתקיימים ביקב אלכסנדר ניתן לשלב מגוון סדנאות מרתקות כמו סדנת יינות, סיגרים, בשרים או שוקולד, הופעות חיות ומוסיקה מגוונת, ערבי סטאנד אפ ואטרקציות נפלאות נוספות.

 

5. בזכות היחס האישי והגמישות בתכנון האירוע:

אנו קשובים לרצונותיהם של לקוחותינו, כשכל אירוע נתפר בהתאמה מלאה לרצונותיו של בעל השמחה, בגמישות מלאה לגבי כל היבטיו, מהאוכל דרך סוגי היינות שיוגשו ועד למוסיקה שתושמע ברקע.

 

6. כי מגיע לכם ליהנות מהפקה מוקפדת בראש שקט:

ביקב אלכסנדר מפיקים אירועים באופן מקצועי ומוקפד, תוך שימת לב לכל פרט, מרגע סגירת התאריך מולנו ועד לאחרון האורחים – על מנת שאתם תוכלו להתפנות לחגוג בראש שקט.

 מרתף ייקב אלכסנדר

טיפים חשובים לארגון מוצלח של האירוע שלכם

רגע לפני שאתם נכנסים למערבולת ההכנות לקראת האירוע, זה הזמן לעצור, לקחת נשימה עמוקה ולקחת בחשבון מספר טיפים חשובים, שיעזרו לכם ליהנות מחוויה מוצלחת יותר:

  • הגדירו תקציב ברור: האירוע שלכם לא חייב להיות גרנדיוזי כדי להשאיר טעם נפלא, ולעתים קרובות ההפך הוא הנכון: דווקא אירועים אינטימיים בהפקה מצומצמת ומדויקת יכולים ליצור חוויה מרגשת הרבה יותר. לכן, הגדירו מסגרת תקציבית שנוחה לכם, ונסו שלא לחרוג ממנה כדי לא להיכנס ללחצים מיותרים.
  • הבחינו בין עיקר לטפל: יש אינספור סעיפים ותוספות שעשויים לקרוץ לכם במהלך תכנון האירוע, וחשוב לדעת להבחין בין הפרמטרים המרכזיים שישפיעו יותר מכל על החוויה, לבין מה שלא הכרחי. בסופו של דבר, האוכל, השתייה והאווירה במקום שתבחרו הם המרכיבים שישפיעו יותר מכל על אופי האירוע שלכם.
  • התאימו את מאפייני האירוע לקהל היעד: אם מרבית האורחים מגיעים ממרכז הארץ – מומלץ להעדיף מיקום שלא יהיה רחוק מידיי, אם רובם צעירים – ניתן לשים דגש על מוסיקה משוחררת, ובמידה ומדובר באירוע עסקי – רצוי להקפיד על הגשה מכובדת לשולחנות.
  • הזמינו רק את האורחים שבאמת חשובים לכם: אירוע אינטימי בהיקף מצומצם מזמן אווירה חברית ומרגשת, ואילו כנס עסקי קטן מאפשר הזדמנויות ישירות לשיתופי פעולה על בסיס תקשורת בינאישית. לכן, נצלו את היקפו המצומצם של האירוע כדי להזמין מי שבאמת חשוב לכם.
  • שמרו על שחרור ורוגע: כמארחים חשוב שתישארו רגועים ונינוחים, ותנצלו את ההזדמנות כדי להשתחרר, להשאיר את הדאגות שקשורות להפקה בידיהם של אנשי המקצוע וליהנות מכל רגע באירוע שלכם.     

 

רוצים לחגוג אצלנו? צרו עימנו קשר עוד היום

 

הצטרף למועדון לקוחות

    דילוג לתוכן