Cart

אין מוצרים בסל הקניות.

מחפשים מקום לאירוע עסקי?

ביקב אלכסנדר יפיקו עבורכם אירוע מענג ומפנק, הכולל תוכן איכותי ומעשיר, שייחרט כחוויה מקרבת ומגבשת לכל עובדי החברה ומנהליה!

כל הפרטים אודות אירועי חברה ביקב ושלל האפשרויות שיש למקום להציע – בדף שלפניכם.

מעוניינים בפרטים נוספים? השאירו פרטים בטופס

    מאשר/ת הצטרפות למועדון חברים של יקב אלכסנדר

    מדוע לערוך אירוע חברה ביקב אלכסנדר?

    כשמדברים על אירועי חברה במרכז, עולה הצורך למצוא את המקום שיעניק ערך מוסף, תוכן מעשיר ואווירה ייחודית, אשר ישדרגו את הפעילות ויעניקו לעובדים ולמנהלים חוויה משמעותית, מפנקת ומקרבת.

    יקב אלכסנדר אינו עוד מקום לאירועי חברה: מדובר ביקב בוטיק יוקרתי, השוכן בלב כרמים ומטעי פקאן ציוריים, וממוקם במבנה ייחודי ויוצא דופן.

    מרגע שמגיעים ליקב הטובל בכרמים המוריקים, כבר מתחברים לאווירה הכפרית, ועם כל לגימה מהיינות המשובחים ואניני הטעם, אי אפשר שלא להישבות בקסמו של המקום.

    תוסיפו לזה את האפשרות לשלב תוכן ייחודי, בין אם תבחרו באירוע מוסיקה חיה, סדנה מעשירה, ארוחת שף או כל אטרקציה מלהיבה אחרת עליה נשמח להמליץ – ותקבלו אירוע מוצלח ואיכותי, שעוד רבות ידובר בו.

    שאלות נפוצות

    יקב אלכסנדר הוא הבחירה האולטימטיבית לאירועים עסקיים במרכז, במחירים אטרקטיביים ומשתלמים.

    העלות מושפעת ממספר גורמים, לרבות היקף האירוע, סוגי היינות והכיבוד שיוגשו, המועד המבוקש והתוכן שישולב בתכנית.

    צרו עמנו קשר, ונשמח לתפור עבורכם אירוע שיתאים לצורכי החברה ועובדיה, ולמסור לכם הצעת מחיר מעולה.

    אצלנו תוכלו להציע לעובדים שלכם אירוע המשלב בילוי במתחם דק יוקרתי לנופי הכרמים והמטעים בשעות היום או לתוך השקיעה, עם סעודה או סדנא במתחם הממוזג שבמבנה היקב הייחודי. 

    הצוות שלנו יקדם בברכה כל מנחה שתבחרו להזמין לאירוע העסקי.

    במידה ואתם זקוקים לסיוע בתכנון, נשמח להמליץ לכם על מנחים מקצועיים לסדנאות מרתקות, שפים מצוינים, מוזיקאים ולהקות למוסיקה חיה, ומומחים נוספים שכבר היו אצלנו.

    אחת הפעילויות המתבקשות באירוע עסקי ביקב, שמוסיפה המון עניין ותוכן היא סיור מודרך במרתף היינות, הכולל טעימות והנחיה מרתקת אודות רזי תרבות היין.

    ביקב אלכסנדר תוכלו לבחור בין כיבוד קל כדוגמת ערב גבינות ויין, לבין מנות איכותיות וארוחה של ממש, חלבית או בשרית, ואם תעדיפו להזמין קייטרינג חיצוני או אפילו ארוחת שף – נשמח להמליץ לכם על ספקים או לארח כאן את אלו שאתם תבחרו.

    הצטרף למועדון לקוחות

      דילוג לתוכן