Cart

אין מוצרים בסל הקניות.

יין ישראלי מומלץ

מדינת ישראל, כאזור ששופע בהיסטוריה מרתקת ומסורת קולינרית, הפכה עם השנים לשחקן משמעותי בתעשיית היין העולמית. אמנם אנחנו לא מעצמה כמו צרפת או איטליה, אך לארצנו הקטנטונת יש שפע של איכויות להציע, שהפכו בתקופה האחרונה למבוקשות במיוחד. הטעם המיוחד של לא מעט בקבוקים קונה לו מקום של כבוד באזורים שונים בעולם, ששמחים לגלות עולם חדש של ארומות כחול לבן.
אז אם מעניין אתכם לגלות עוד על נפלאות היין הישראלי, ולהכיר מקרוב יינות ישראליים איכותיים מומלצים, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו. בכתבה הבאה נצא למסע בין הבקבוקים של יקב אלכסנדר, שנחשב לאחד מהיקבים המובילים במדינה. יחד נכיר את היינות המומלצים של היקב, וננסה להתחקות אחר האלמנטים שהופכים אותם ליוצאי דופן.

ליזה שרדונה 2022: מגע של אלגנטיות

לחובבי הגוון הבהיר, ליזה שרדונה 2022 היא יצירת מופת של יין לבן. המשקה עשוי מענבי השרדונה המשובחים של כרם בן 12 שנים מאזור בן זמרה בגליל העליון, והוא מציג טעמים מדויקים ועדינים שמשרים אווירה אלגנטית. עם חומציות מעודנת וניחוח של חביות עץ אלון צרפתי, הוא מספק חוויה מענגת בכל לגימה. הליזה שרדונה 2022 הולך נהדר עם מאכלי ים וגבינות, ואנחנו ממליצים להגיש אותו בטמפרטורות שבין 8 ל10 מעלות צלזיוס.

ליזה סוביניון בלאן 2022: ריקוד הטעמים

פנינה נוספת בסגנון זה היא ליזה סוביניון בלאן 2022, – יין לבן תוסס בעל אופי לא שגרתי. הוא מופק מענבים מובחרים שגדלים בכרם בן זימרה בגובה של 870 מטר מעל פני הים. היין המענג הזה בורך בגוון זהוב בהיר וארומה כובשת, עם שילוב של טעמי למון ליים, אשכולית ואפילו דשא טרי. עם טעם חד ומאוזן ואלגנטיות מרעננת, הוא הפך בשנים האחרונות למשקה אהוב במיוחד על חובבי יין רבים מחו"ל.

רוזה רוז'ה 2022: אומנות בגווני כתום אדום

עוד דוגמה מובהקת ליין שמציג לא מעט תעוזה. רוזה רוז'ה 2022 עשוי מענבי GSM, והוא מתהדר בתערובת ייחודית של חומציות טבעית רעננה. צבעו העמוק, ניחוחות הפירות שמאפיינים אותו והגוף הרחב הם עדות נהדרת לאיכויות היין הישראלי והפסגות החדשות שהוא כובש. ועם לא מעט רמזים של טעמי פרי ותבלינים, הרוזה רוז'ה 2022 הולך נהדר עם מגוון רחב של מאכלים.

גסטו 2021: תערובת ענבים מרגשת

גסטו 2021 הוא למעשה בלנד (ערבוב שמפגיש בין כמה זני ענבים, במקרה הזה ארבעה), מה שהופך אותו ליין אדום לא שגרתי. ארבעת הזנים שמגיעים מכרמים שונים משפיעים כל אחד בתורו על טעמו של המשקה, שניחן באופי מיוחד. הוא מאופיין בצבע שחור-סגול מהפנט, עם טעמי פירות יער, שזיפים, דובדבנים ואפילו פלפל שחור. כתוצאה מכך נוצר לגסטו 2021 שם של יין בעל זהות יוצאת דופן והוא אהוב על רבים. אנחנו ממליצים ללגום ממנו בטמפרטורות שנעות בין 16 ל18 מעלות צלזיוס, לצד ארוחה טובה.

אמרולו 2017: היין הישראלי שזכה להכרה בינלאומית

סדרת אלכסנדר הגדול מבית יקב אלכסנדר מתהדרת באחד מהיינות הישראלים האהובים ביותר ברחבי העולם, והוא אמרולו 2017. היין הזה, שזכה להכרה בינלאומית, מציג תערובת מיוחדת של חמישה זני ענבים מכרם בן זמרה, שמעניקים חוויה עוצמתית ובלתי נשכחת. עם שפע של טעמי פירות בשלים, וגוף נוכח בעל אופי, היין הזה רק הולך ומשתבח עם השנים. התבגרותו במשך 40 חודשים בחביות עץ אלון חדשות וישנות תורמת למורכבותו, דבר שמורגש בכל לגימה.

אמרולו 2017

התענגו על נפלאות היין הישראלי

בעודנו מגלים את שלל הסיפורים שעומדים מאחורי היינות הנהדרים של יקב אלכסנדר, אנו נחשפים לשינוי המשמעותי שעבר היין הישראלי בשנים האחרונות. התהליך הזה התרחש בעיקר בגלל מסע משותף של לא מעט אנשים שרצו להציג לעולם את הבקבוקים הטובים ביותר שמופקים במדינה שלנו. כל יין מכיל בתוכו סיפור על יופייה של הארץ, ומתאר את מסירותם של אנשי המקצוע לתחום זה. אז לסיום, אנחנו מזמינים אתכם להנות מהיינות המצטיינים של יקב אלכסנדר, ולעשות לחיים עם כוסות מלאות ביין כחול לבן!

הצטרף למועדון לקוחות

    דילוג לתוכן