Cart

אין מוצרים בסל הקניות.

בין אם אתם אניני טעם או שדווקא זורמים כמעט עם הכל, בחירת היין המתאים לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה זנים, יקבים וסוגי טעמים שיש לקחת בחשבון (הרבה מעבר לאדום או לבן), מלאכת בחירת הבקבוק עשויה להיות למעט מורכבת. אך עם זאת, ועם מעט ידע והכוונה, תוכלו לנווט בקלות בעולם היין, ולבחור את הבקבוק המושלם שיתאים בול לסיטואציה שלכם.

כשמדובר בבחירת יין, במיוחד כמתנה לאירוע, יש טיפים שכדאי להכיר:

אופי החגיגה:

לאירועים מיוחדים כמו חתונות, ימי נישואין או סיום לימודים, יין מבעבע יוקרתי או אפילו שמפניה יהיו הבחירה הקלאסית. לארוחה משפחתית מרגשת, שווה להביא בקבוק יין אדום מרשים, כזה שישתלב עם האוכל והתבשילים. למסיבת חברים על החוף, ובאווירה קיצית, יתאים להביא יין לבן קליל ומרענן. לכל אירוע יש את האופי שלו, ולפני בחירת הבקבוק עליכם להבין מה הולך להיות מצב הרוח ואופי החגיגה.

הכירו את הנמען:

אם אתם קונים יין כמתנה לאדם כלשהו, החל מבן משפחה וחבר קרוב ועד לקולגה לעבודה או אפילו הבוס, קחו בחשבון את העדפותיו של זה שיקבל את הבקבוק. נסו להבין מהם סוגי האוכל האהובים עליו, ולהתאים להם את הבקבוק הנכון. אם מדובר בחובב דגים מושבע, לכו על יין לבן, ומנגד – יין אדום ירגש את אנשי הבשרים האדומים למיניהם.

התאמה לאוכל:

הבינו איזה מאכלים הולכים לככב באירוע שלכם. יינות אדומים יתאימו לרוב לארוחות מבוססות בשר אדום, בעוד שיינות לבנים ישלימו בצורה הרמונית מנות של דגים ופירות ים, ומבחר גבינות. אם אתם מגישים מאכלים חריפים למשל, יין מתוק או חצי מתוק יוכל לאזן אותם ולתת קונטרה מעניינת.

הגדירו תקציב:

מחירי היין יכולים לנוע בין סכומים ידידותיים של כמה עשרות שקלים ועד למחירים גבוהים של מאות ואפילו אלפים לבקבוקים יוצאי דופן. אנחנו לא מצפים מכם לתכנן עד רמת השקל, אבל ממליצים לכם, עוד לפני שתיגשו לרכישה עצמה, להבין מה גובה התקציב שלכם, ולקבוע פחות או יותר כמה אתם מוכנים להוציא.

ערכו מחקר קצר:

חפש ביקורות ודירוגים של היינות אותם תרצו לרכוש. הרשת מלאה במידע רלוונטי ומגוון שישפוך לכם אור נוסף על עולם היין. כך תוכלו לקבל החלטה מושכלת ולהימנע מקניית בקבוק שאולי לא יתאים.

חפשו מבצעים:

אתם תופתעו לגלות, אבל מחירי יינות יקרים במיוחד יכולים בזמנים מסוימים לצנוח למחירים נוחים לכל כיס. חכו מעט עם רכישת הבקבוק שצד את העין שלכם, יכול להיות שמסיבות שונות, אולי בעוד כמה ימים תגלו אותו במחיר מבצע, זול במיוחד. לעיתים יינות יקרים במיוחד נמכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד, אנחנו ממליצים לכם לעקוב אחר המבצעים.

לחגוג על כל לגימה – קונים את היין המושלם מיקב אלכסנדר

אם אתם מחפשים אחרי יינות איכותיים, כאלה שיתאימו כמעט לכל אירוע, בואו לגלות את השפע של יקב אלכסנדר. עם מגוון רחב של יינות לבחירה, אתם בטוח תמצאו את הבקבוק המושלם, כזה שיהפוך את הארוחה שלכם לבלתי נשכחת, ואת האירוע לחגיגי במיוחד. תוכלו לגלות שפע בלתי נגמר אצל יקב אלכסנדר, החל מיינות אדומים עשירים ועד ליינות לבנים מרעננים. אז למה שלא תפנקו את עצמכם או את יקיריכם בבקבוק יוצא דופן? הזמינו עכשיו את היין שיפנק ויראה אהבה! 

הצטרף למועדון לקוחות

    דילוג לתוכן