Cart

אין מוצרים בסל הקניות.

התאמת היין לסוג האוכל חשובה מאוד, והיא קריטית אם אתם מחפשים דרכים להבטיח הנאה מרובה מהארוחה, וחווית יין מושלמת. ישנם סוגים רבים של יינות ומאכלים, כל אחד מהם עם מאפיינים מיוחדים וספציפיים, שיכולים להשלים האחד את השני או שאולי להתנגש זה בזה. ההבנה והידע כיצד להתאים בין יין לאוכל היא לא פחות מאמנות, שיכולה לעזור לנו רבות, בשלל תרחישים. אנחנו מזמינים אתכם לחקור את סוגי המזונות שמשתלבים היטב עם יין לבן ויין אדום, ולהבין מהן הדרכים לבחור את היין המושלם לארוחה שלכם.

יין לבן מתאים למנות קלילות

יין לבן מאופיין לרוב כבעל גוף קל יותר ובחומציות גבוהה. לכן, הוא משתלב היטב עם מנות קלילות יותר בטעמן ובמרקמן, כמו דגים, עוף וסלטים שונים. לצד זאת, יין לבן הוא גם בחירה פופולרית לשילוב עם מנות פסטה עשירות בעלות רטבים קרמיים, כמו אלפרדו וקרבונרה. הסיבה לכך היא שחמיצות היין הלבן יכולה לעזור להעצים את טעם הרוטב, ובכך לשדרג את הארוחה כולה.

יין אדום מושלם למנות עשירות

יין אדום, לעומת זאת, ידוע בטעמיו הנועזים והחזקים, שהולכים בצורה מושלמת עם מאכלים מורכבים. הוא משתלב היטב עם מנות עשירות כמו נתחי בשר אדומים מלאי טעם, תבשילים מורכבים וקדרות. לצד זאת, יין אדום משתלב היטב גם עם מנות שופעות תבלינים, למשל מהמטבח ההודי או המקסיקני, משום שהוא מסוגל לאזן את חום התבלינים, ובכך ליצור פרופיל טעמים משלים.

בוחרים יין לפי הטעם האישי

למרות שהכללים ה"קלאסיים" שפרטנו כאן יכולים להיות מועילים במיוחד, חשוב מאוד לזכור שהעדפות הטעם של כל אחד שונות, וכל אחד יודע להעיד על טעמים אחרים אותם יעדיף יותר או פחות. לכן, אנשים מסוימים עשויים להעדיף יין לבן עם מנה כבדה יותר, בעוד שאחרים עשויים להעדיף יין אדום עם מנה קלה יותר. אנחנו קוראים לכם לנסות ולמתוח את הגבולות, להתנסות עם שילובים שונים ובכך לגלות בצורה ישירה מה הטעם המועדף עליכם. אולי תגלו שמבחינתכם, דווקא בשרים הולכים לכם נהדר עם יינות לבנים, או שדגים משלימים לכם בצורה מושלמת יינות אדומים מורכבים.

מגוון של יינות נהדרים, לכל מאכל, ביקב אלכסנר

ביקב אלכסנדר אנו מציעים מגוון רחב של יינות שיתאימו לכל מאכל ולכל אירוע. היינות שלנו מיוצרים בהקפדה, עם הענבים הטובים ביותר ובטכניקות הייצור העדכניות ביותר, זאת כדי לייצר עבורכם מוצרים איכותיים בעלי טעמים יוצאי דופן. אנו סבורים שיין הוא יותר מסתם משקה – יין הוא למעשה חוויה שצריך ליהנות ממנה בצורה מוחלטת. לכן חשוב להכיר את היינות שמשלימים מאכלים מסוימים, ולרדת לשורש הקשר שבין יין לאוכל.

הבנת המאפיינים של סוגים שונים של יינות ומאכלים חיונית ליצירת חווית טעמים מאוזנת, הרמונית ובלתי נשכחת. על ידי התנסות בצימודים שונים של יינות ומאכלים, ובהתחשבות בטעמים ובמרכיבי המנה, תוכלו לגלות את היין המושלם שישלים את הארוחה שלכם. אנו מזמינים אתכם להמשיך את מסע היין שלכם איתנו ולגלות את ההנאות של שילוב היין המושלם עם המאכלים האהובים עליכם. ביקב אלכסנדר תוכלו למצוא מגוון רחב של יינות שילכו נהדר עם מאכלים רבים.

הצטרף למועדון לקוחות

    דילוג לתוכן